
Propòsits viatgers d’any nou. 2020.
Bon any! Esperem que hagueu començat l’any de la manera més fabulosa possible i que aquest 2020 tan rodó us porti molt bones coses. Us heu fet algun propòsit aquest any? Ja se sap la dita, any nou vida nova… aquest any t’apuntaràs al gimnàs (i hi aniràs), si fumes ho deixaràs, estalviaràs i un llarg etcètera. No ens enganyem, la majoria de vegades ens fem uns propòsits que no solem mantenir més enllà del mes de gener (no passa res, nosaltres també ho hem fet).
El que us compartim avui són els nostres 5 propòsits viatgers que ens agradaria complir al llarg d’aquest 2020. Tot i que els enumerem no hi ha una preferència ni importància concreta, tret de l’últim, que és el que més il·lusió ens faria poder aconseguir.
🙌1. Fer un viatge amb amics.
Sempre diem que el més important dels viatges és la companyia i a nosaltres ens encanta fer viatges els dos sols, ja que ens compenetrem molt bé i ens divertim molt. Tot i així, ens agradaria fer algun viatge grupal amb amics. Només ho hem fet un cop, quan vam passar un cap d’any a París amb una parella d’amics. En realitat no va ser planificat, sinó que unes setmanes abans vam saber que els 4 seríem allà aquells dies i vam organitzar-nos per acomiadar l’any junts i fer turisme l’endemà. En guardem molt bon record, així que ens agradaria repetir l’experiència.
🚐2. Fer un roadtrip amb camper.
Un dels moltíssims somnis que tenim és el de tenir algun dia una furgo camperitzada o una autocaravana, ja que ens agrada molt fer roadtrips de tant en tant. Tot i que ens organitzem prou bé amb el cotxe i trobant apartaments xulos, ens encantaria poder prescindir d’aquesta part i dormir en ruta. Creiem que ha de ser una manera de descobrir món diferent, que et permet tenir la casa a qualsevol lloc del món. Quina meravella llevar-se i que a la finestra de l’habitació hi vegis una platja solitària o unes muntanyes nevades, no? Com que poder tenir una camper pròpia ara mateix és inviable, ens conformem amb llogar-la.
🎄3. Visitar algun mercat de Nadal europeu.
Com a bona amant del Nadal, m’encanten els mercats nadalencs! Ens hagués encantat poder fer una escapada al 2019 a alguna ciutat europea per veure les llums i els mercats de Nadal, però ens ha estat impossible. Així doncs, esperem que aquest any puguem complir aquest propòsit! La veritat és que no tenim manies, són moltes les ciutats que ens agradaria veure engalanades de Nadal: Colònia, Berlín, Copenhage, Praga… També ens agradaria veure l’Alsàcia o els pobles de Bèlgica.
🤿4. Bussejar o fer submarinisme a una platja de somni.
En els meus 29 anys de vida encara no he fet mai submarinisme i la veritat és que és una cosa que m’encantaria. En Pere sí ha tingut aquesta sort, però sempre diem que tenim ganes de fer-ho junts. Si no es donés l’oportunitat, estaria molt contenta també si pogués bussejar en alguna platja paradisíaca, no tant en el sentit de les platges típiques d’aigües cristal·lines i sorres blanques, sinó d’aquelles que tenen fauna i fons marins dels que treuen l’alè. ¿Ho aconseguirem?
🌏5. Viatjar a un nou continent.
De moment només coneixem 3 continents, tot i que d’Àfrica només hem vist Marràqueix, ens morim de ganes de poder conèixer un nou continent per a nosaltres al qual li tenim MOLTES ganes. Estem començant ja a maquinar i plantejar les nostres possibilitats. De moment el més complicat és escollir les dates per poder-les quadrar amb la feina, però farem el que podrem! El destí el tenim escollit, però de moment ens el guardem per nosaltres, no sigui que ens porti mala sort explicar-ho abans d’hora.
Aquests són els nostres propòsits d’enguany. Tot i així, no volem obsessionar-nos amb ells, no volem que es converteixin en una obligació, ja que segur que llavors no els gaudiríem com cal. A més, mai se sap què pot passar, potser se’ns presenten oportunitats viatgeres que no plantejàvem i que ens fan il·lusió. El més important no és col·leccionar llocs en un mapa, sinó viure els moments.
Esperem que us agradin els nostres propòsits i ens compartiu els vostres, ens encantaria saber-los!
Related Posts:

Resum viatger 2019.
You May Also Like

Què veure a Londres en un cap de setmana (de la mà d’una Londoner).
octubre 16, 2019
Tres platges de Creta per somiar despert.
març 27, 2019